1399-11-09 15:17
1593
1
72899
در بازدید مسوولان از توزیع روغن در گرگان؛

از مسوولین اصرار از مردم انکار/ توانایی تامین روغن 4 استان را داریم

4 روز گذشته این پایگاه خبری گزارشی را در خصوص صف های خرید روغن مقابل یکی از فروشگاه های زنجیره ای منتشر کرد که این موضوع باعث شد نماینده گرگان و آق قلا ظهر امروز به صورت سر زده به همراه مدیران تعزیرات و صنعت،معدن و تجارت به سطح شهر رفته تا از نحوه توزیع روغن و تخم مرغ بازدید کنند.

به گزارش گلستان ما، موضوع تامین کالاهای اساسی مانند روغن و تخم مرغ به بحث اصلی محافل تبدیل شده تا جایی که از مسوولین اصرار است که استان توانایی تامین کالاها را دارد و در بحث تامین کالا مشکل خاصی نداریم اما زمانی که به بازار می روید بیشاز 90 درصد مردم این موضوع را انکار می کنند.

4 روز گذشته این پایگاه خبری گزارشی را نسبت به صف های خرید روغن مقابل یکی از فروشگاه های زنجیره ای منتشر کرد که این موضوع باعث شد نماینده گرگان و آق قلا ظهر امروز به صورت سر زده به همراه مدیران تعزیرات و صنعت،معدن و تجارت به سطح شهر رفته تا از نحوه توزیع روغن و تخم مرغ بازدید کنند.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: بازدیدهایی که شکل می گیرد باید نتایج عملی را داشته باشد و تا حد امکان بتوانیم نیازهای درون استان را تامین کنیم.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مشکلی که ما داریم بیشتر در زمینه توزیع است طبیعی است که ما نمی توانیم درداخل استان همه نیاز خود را تولید کنیم و باید از سایر استان ها وارد داشته باشیم اما سیستم توزیع باید بازنگری شود.

وی افزود: جو روانی که ایجاد شده که اگر خرید نکنیم چه می شود بر این موضوع تاثیر گذاشته برخی نیز از این فرصت سو استفاده می کنند و در سیستم توزیع اختلال ایجاد می کنند.

توانایی تامین روغن 4 استان را داریم

حسن طلوعیان در گفت و گو با خبرنگار ما، اذعان کرد: ظرفیت روزانه کارخانه روغن رعنا 300 تن و در ماه 9 هزار تن است که برای سه استان کافی است.

مدیرکل سازمان صمت گلستان با بیان اینکه اگر روغن خام ما تامین شود می توانیم 4 استان را تامین کنیم، بیان کرد: 90 درصد روغن کشور وارداتی است که باید حمل شود در اختیار تولید کنندگان قرار بگیرد بر اساس آخرین تصمیم وزارت خانه خود استان ها می توانند بدون مجوز از تهران کالاهای مورد نیاز خود را پس از تامین توزیع کنند.

وی افزود: در استان به این جمع بندی رسیدیم اگر کارخانه داران گواهی دهند که سیستم توزیع صحیح شکل گرفته دوباره برای جذب مواد اولیه آن ها اقدام می کنیم که این سیستم اگر راه بیفتد دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرکل سازمان صمت گلستان ابراز کرد: شرکت های زنجیره ای خودشان از طریق تهران تامین کالا می کنند اما تامین کنندگان خرد در حال انجام کار هستند و در سطح گرگان بیش از 100 واحد توزیع روغن مشخص شده است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.